ezymobil2 ezymobil2 .

ezymobil2

رابطه جنسي با همسر پس از زايمان

چطور بعد از زايمان رابطه جنسي داشته باشيم
از پيش برنامه‌ريزي كنيد
براي داشتن رابطه جنسي بعد از زايمان نكته مهم برنامه‌ريزي است. اطمينان حاصل كنيد كه نوزاد سير است و پوشكش هم تازه عوض شده و خشك است. نوزاد را بخوابانيد و زماني را براي خودتان بخريد. قطعا اولين رابطه بعد از ۹ ماه بارداري نبايد با عجله باشد. از سوي ديگر همسر شما بايد صبور باشد و به حرف شما گوش دهد و آرام پيش برود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۰:۰۲ توسط:ezymobil2 موضوع: نظرات (0)

قيمت ويلچر برقي

قيمت ويلچر برقي و خريد ويلچر برقي
ويلچر برقي يكي از انواع ويلچرهايي است كه در بازار وجود دارد. ممكن است به علت تصادف، بيماري و … ناچار شده باشيد كه براي مدتي يا هميشه از ويلچر براي خود يا اطرافيان خود استفاده كنيد. اين وسيله به شما كمك مي كند تا بتوانيد كارهاي روزمره ي خود را انجام دهيد. شما مي توانيد از ويلچر دستي يا برقي استفاده كنيد، اما كداميك بهتر است؟ حتما با ويلچر دستي و نحوه ي استفاده از آن آشنايي داريد. ويلچر دستي همان ويلچر معمولي است كه فرد بايد با استفاده از قدرت دستان خود آن را به حركت درآورد يا اينكه از اطرافيان خود بخواهد تا با هل دادن ويلچر، آن را به حركت درآورند. اما ويلچر برقي، نوع ديگري از ويلچر است كه فقط با فشردن چند دكمه به حركت در مي آيد. ويلچرهاي برقي با استفاده از نيروي الكتريكي كار مي كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۳:۳۸ توسط:ezymobil2 موضوع: نظرات (0)

مقايسه رژيم كتو با رژيم مديترانه اي، كدام رژيم غذايي بهتر است؟

رژيم مديترانه‌اي انتخاب ترجيحي متخصصان تغذيه است كه با محبوبيت رژيم كتو رقابت مي‌كند. در ادامه اين مطلب به مقايسه اين دو رژيم پرداخته ايم.
مقايسه رژيم كتو با رژيم مديترانه اي

رژيم كتو
رژيم كتو رژيمي است كه به كاهش مصرف كربوهيدرات‌ها به اندكي كربوهيدرات در روز معروف است. رژيم كتو هرگونه غلات، حبوبات و ميوه‌ها را به جز تعداد انگشت شماري توت ممنوع مي‌كند، اما رژيم مديترانه‌اي بر پر كردن بشقاب خود با ميوه ها، سبزيجات، لوبيا، عدس، غلات كامل، آجيل و دانه‌ها تاكيد دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۱:۵۴ توسط:ezymobil2 موضوع: نظرات (0)